Info verzenden en retourneren
Verzending:
– Op werkdagen voor 16.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden en dus in 99% van de gevallen de volgende dag in huis.(mits de betaling is ontvangen & artikelen voorradig zijn)
* Uitgezonderd feestdagen en eventuele (vakantie)sluitingen.
– De verzendkosten in Nederland bedragen €6,95. Wij verzenden ook naar Duitsland & België. Bereken uw definitieve verzendkosten in uw winkelwagen.
– Gratis verzending in Nederland bij besteding vanaf €70,-.
Past uw bestelling door de brievenbus?
Helaas kan de webshop de grootte van het pakket niet filteren. Daarom willen we u op deze manier, bij aankoop van kleinere artikelen, de mogelijkheid geven om uw bestelling als brievenbuspakket te laten verzenden:
– Stuur ons een WhatsAppje T: +31 492784440 (klik op het telefoonnummer om direct een chat te starten)
– Vermeld welke artikelen u wenst te bestellen. (scrabble letterplankjes passen niet door de brievenbus)
– Bij goedkeuring ontvangt u een code voor korting op de verzendkosten.
– Verzending per brievenbuspakket (incl. track & trace à €4,35) is op eigen risico.
(niet met terugwerkende kracht)
Retourneren:
U heeft 8 dagen bedenktijd na de aankoop van een bepaald product. Mocht u binnen deze termijn ontevreden zijn over de aankoop, dan kunt u het product aan ons retourneren. Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen in originele staat te zijn en voorzien van de originele verpakking. Meld uw retourzending eerst aan door een appje (+31492784440) of e-mail te sturen naar info@livwonenenzo.nl. Vermeld hierin om welke artikelen het gaat en wat de retourreden is. Wij zullen uw aanvraag binnen 24 uur in behandeling nemen (controleer spam box). Na goedkeuring van uw aanvraag, kunt u de artikelen, samen met de bijgevoegde bon (vermeld hierop uw naam+bestelnummer), retour sturen naar:
LIV wonen & zo
Willem Alexanderstraat 1a
5731 BD Mierlo
*bestellingen mogen ook in de winkel geretourneerd worden.
LET OP!
– Vloeistoffen, huisparfums, sieraden en SALE artikelen mogen niet geretourneerd worden.
– Bij een eventuele retourzending zijn de verzendkosten & retourkosten voor eigen rekening, ook wanneer u de gehele bestelling retourneert.
– Retouren die niet zijn aangemeld via mail, nemen wij niet in behandeling.
– Producten die niet in de orginele staat zijn, niet in de originele verpakking zitten en waarvan eventuele kaartjes zijn afgeknipt, nemen wij niet retour.
– Bewaar het verzendbewijs goed, tot wij uw retourzending hebben verwerkt.
Ruilen:
Het is helaas niet mogelijk artikelen te ruilen. Stuur de artikelen volgens bovenstaande stappen retour en plaats een nieuwe bestelling.
Voor overige vragen kunt terecht bij onze klantenservice.
Bekijk ook onze algemene voorwaarden.